czwartek, 22 czerwca 2017

Dlaczego nie komentuję waszych postów? Ważne informacje

Dzisiaj trochę nietypowo, bo przychodzę do was z postem informacyjnym, dotyczącym tego, co w najbliższym czasie będzie działo się na blogu. Dwudziestego trzeciego czerwca wyjeżdżam do pracy za granicę, z której wrócę w ostatnim tygodniu lipca (a przynajmniej taki jest początkowy zamysł). W tym czasie jestem prawie pewna, że nie będę miała ani czasu, ani możliwości przebywać tutaj, w blogosferze tak, jak to dzieje się teraz, stąd tytuł posta. Zawsze staram się udzielać na waszych blogach, czytam i komentuje wszystkie posty, które umieszczacie, ale teraz nie będę po prostu w stanie tego zrobić. Oczywiście jak wrócę, będę próbowała to nadrobić, ale już wiem, że fizycznie nie dam rady się dokopać do wpisów sprzed miesiąca. Mam nadzieję, że ta moja czasowa nieobecność nie sprawi, że ode mnie uciekniecie.:)

Co do postów u mnie na blogu, to pojawiać się one będą. W czerwcu przeczytałam sporo książek, o których napisałam opinię i zaplanowałam je na automatyczne dodawanie. Również w tym okresie standardowo pojawi się book haul oraz coś nowego, bo poradnik, jak robić zdjęcia na bookstagram. Właśnie, co z bookstagramem? Zdjęcia tam powinny się pojawiać, bo z tego co się zorientowałam będę miała możliwość ich dodawania, ale nie wiem jak będzie z systematycznością. Na story postaram się informować was na bieżąco.

To tyle z moich ogłoszeń parafialnych. Może uznacie, że bez sensu się tłumaczę, ale blogowanie weszło mi tak bardzo w krew, że nie wyobrażam sobie, aby moja strona miała teraz być nieaktywna przez miesiąc, a poza tym czuję zobowiązanie wobec osób, które poświęcają swój czas, aby czytać moje posty. Nie chcę abyście zostali z niczym i mam nadzieję, że ten najbliższy miesiąc minie bardzo szybko i będę mogła do was wrócić.:)

23 komentarze:

  1. Będziemy czekać, spokojnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy i będziemy czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zleci szybko, a praca za granicą to na pewno fajna przygoda! Będę w dalszym ciągu obserwować, prosta sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka będzie i cieszę się, że zostajesz. :)

      Usuń
  4. W wakacje pewnie każdego trochę nie będziew blogosferze, więc to zrozumiałe. :) Nadal będę, jak pewnie większość czytała posty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że będą posty, bo uwielbiam je czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że posty będą się pojawiać :D
    Udanego wyjazdu!
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak inni, ale ja będę czekać. Podziwiam Cię, że tak aktywnie udzielasz się na innych blogach mi to nie wychodzi, ale teraz to powoli poprawiam :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sytuacja identyczna, no może poza szczegółem pracy. Sama mam jeszcze większy problem bo czytelniczo ten miesiąc wypadł słabo, ale zawsze znajdę koło ratunkowe. Życzę udanej pracy, miłych wakacji i czekam na powrót.
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale Cię rozumiem! Są rzeczy ważne i ważniejsze, ja na pewno po Twoim powrocie nadal będę chętnie tu zaglądać a póki co niecierpliwie czekam na Twój powrót i kolejne ciekawe recenzje :)
    Nie przepracuj się! ;)
    Do zobaczenia niebawem ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Również będę czekać i powodzenia w pracy ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się i życzę miłej pracy. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam, grunt, że nie porzucasz blogosfery całkowicie! :D Czekamy na Twój powrót, no i oczywiście powodzenia w pracy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też było kiepsko w ostatnim czasie z czytaniem i blogowaniem przez liczne egzaminy na uczelni, także rozumiem Cię. :)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że będą się pojawiać jakieś posty. Będę czekać i życzę powodzenia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej pracy! Dużo pieniędzy na nowe książki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzecznie poczekamy <3 Życzę samych przyjemności w nowej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w pracy! <3 i do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w pracy! Czekamy i tęsknimy <3
    rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. No i wszystko jasne! Spokojna głowa, będę tęsknić ale będę czekać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia