sobota, 29 kwietnia 2017

Polecajki bookstagramowe #1

Na instagramie przebywam już ponad rok i uwielbiam tę społeczność, a jako, że ostatnio na wielu blogach spotkałam się z tego typu postami stwierdziłam, że świetnym pomysłem będzie zrobienie takiego u siebie. Jak widzicie w tytule pojawiła się jedynka, co oznacza, że możecie spodziewać się kolejnej części polecajek - powstaje zbyt dużo świetnych kont książkowych, żebym miała się ograniczyć tylko do jednego wpisu. Od razu chcę również zaznaczyć, że każde konto, które obserwuje, jest moim ulubionym, ale nie dam rady ich wszystkich tutaj wymienić, dlatego mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony. A i jeszcze co do kolejności, to jest ona totalnie przypadkowa.


@cariyears
Ten bookstagram zasługuje na zdecydowanie więcej follow i nie wiem jakim cudem ma ich tylko lekko ponad pięćset. Uwielbiam delikatność i kolorystykę zdjęć Karoliny i mam nadzieję, że wpadniecie do niej i zostawicie follow, bo naprawdę warto!


@dreamingwithronan
Ada prowadzi jednego z moich ulubionych bookstagramów. Kocham każde jej zdjęcie i mogłabym je oglądać całymi dniami. Nie wiem jak ona to robi, ale wszystko u niej do siebie pasuje i tworzy przepiękną całość, cieszącą oczy!


@mikilovebooks
No i kolejne piękne konto, które powinno mieć dwa razy więcej obserwacji. Marcela robi cudowne zdjęcia, które są idealnie w moim guście. Mam ogromną słabość do bieli połączonych z wszelkiego rodzaju brązami, a w wydaniu Marceli w szczególności!


@luellexx
Ah Marta i jej magia bijąca z każdej fotografii. Tutaj wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Każde zdjęcie ma w sobie to coś, co sprawia, że nie można od niego oderwać wzroku, w szczególności autoportrety. Kurcze jakie one są piękne. Mam nadzieję, że kiedyś poznam Martę osobiście i będę mogła pojawić się na jakimś książkowym zdjęciu jej autorstwa!


@nomore_clouds
Ostatnie, ale wcale nie najgorsze, konto, które chcę wam przedstawić. Minimalizm w najpiękniejszej odsłonie. Kocham to, że każde zdjęcie Magdy jest "wygaszone" i posiada nieprawdopodobny klimat. Słowo, które ciśnie mi się na usta, a w tym przypadku na klawiaturę, gdy oglądam je zdjęcia to aesthetic. Idealne wyważenie i brak monotonności, która łatwo wkrada się do minimalistycznych kont.

Na dzisiaj to tyle, ale jak pisałam wyżej, na pewno pojawi się więcej. Mam nadzieję, że wpadniecie do dziewczyn i sprawdzicie to, co tworzą. Również napiszcie mi koniecznie jakie są wasze ukochane bookstagramy. Może dzięki wam poznam jakieś nowe genialne konto, które pojawi się w następnej odsłonie tego typu posta. Uściski!

29 komentarzy:

  1. Widzę, że wiele mnie omija na instagramie, bo wszystkie te zdjęcia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba powinnam zacząć oglądać instagrama, zdjęcia są przecudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia*.* ! Znałam niektóre z tych kont, ale nie wszystkie, co oczywiście już nadrobiłam. http://prostoprzezksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem trochę dziwna, ale tak średnio mnie zdjęcia książek zachwycają na instagramie :D oczywiście, wszystkie profile, które przedstawiłaś, są przepiękne, ale ja chyba bardziej "spontaniczne" zdjęcia lubię, natury np :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście instagram jest tak obszerny, że spokojnie każdy z nas może znaleźć profile, które go zainteresują :)

      Usuń
  5. Nie mam instagrama i póki co nie planuję go zakładać, ale zdjęcia są piękne <3
    Serio, podziwiam - to prawdziwy talent zrobić coś tak pięknego <3
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama obserwuję część tych kont i powiem jedno: zdjęcia są cudowne, nic tylko zachwycać oczy :)
    Pozdrawiam,
    Zagubiona w słowach

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie wpisy, bo zawsze można poznać nowe, świetne bookstagramy <3 z Twoich wymienionych znałam tylko jedno konto :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam minimalistykę, ale nieważne jak bardzo będę się starała, mi w życiu takie nie wyjdą :D Niestety, nie mam możliwości na takie zdjęcia, a najlepszy aparat jaki miałam, to w moim obecnym telefonie :D Za to kocham Twoje zdjęcia! <3
    Pozdrawiam :)
    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zdjęcia również robię tylko telefonem, więc wszystko jest możliwe.:D

      Usuń
  9. Przedstawiasz świetne konta. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh nie znałam kilku osób, ale jak najszybciej to nadrobiłam :D Uwielbiam takie wpisy, bo zawsze znajdę nowe i cudowne konta do zaobserwowania. Czekam więc na kolejny taki post ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo lubię takie posty, bo zawsze można poznać nowe piękne konta!

      Usuń
  11. Ale mi miło znaleźć się w tym gronie! <3 oj na targach nie umkniesz przed zdjęciem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie mam instagrama i nie ciągnie mnie tam ani trochę. Zamiast przeglądać czyjeś zdjęcia wolę poczytać książkę, cóż, nie jestem po prostu pasjonatką fotografii. Przyznam, że zdjęcia z miniaturek które zamieściłaś, są bardzo ładne :-)
    No i fajny pomysł na wpis. Okazuje się, że miłość do książek świetnie można wyrazić na zdjęciu, nie tylko za pomocą słowa pisanego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że większość obserwuję, ale jeszcze sprawdzę, bo naprawdę cudowne konta :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne profile, żałuje że ja nie robię tak ładnych zdjęć.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia! :O ♥

    obserwuję bloga i zapraszam do mnie, będzie mi miło http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne profile. Instagram to kopalnia pięknych zdjęć i cudownych osób <3
    magical-reading.blogspot.de
    @magical_reading

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście każde z tych kont jest wyjątkowe. Ja jak na razie obserwuję Martę, ale koniecznie muszę to zmienić ;)

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to co, lecę dawać followy XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ideę bookstagrama i sama takiego prowadzę :D
    Ale nigdy nie wyjdą mi takie ładne zdjęcia jak te :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę.. Niektórzy mają takie piękne bookstagramy.. Ja nigdy chyba nie będę mieć takiego :C

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę te konta na IG, ale wydają mi się takie monotematyczne, każde zdjęcie dokładnie takie samo... Niestety, większość tych "dużych" kont tak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te, które wymieniłam nie są dużymi kontami :)

      Usuń
  22. Z wymienionych przez Ciebie bookstagramów nie obserwowałam tylko cariyears, ale już oczywiście nadrobiłam tę zaległość - świetne konto! Wszystkie pozostałe, które wymieniłaś, należą do moich ulubionych (+ oczywiście Twój), zdjęcia tych dziewczyn są po prostu fantastyczne. Aż mi serducho pęka na myśl, że nigdy nie będę robiła takich ładnych zdjęć, haha.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie te konta również i ją uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych kont, oprócz luellexx. Może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia