piątek, 17 marca 2017

Unpopular opinions book tag


W blogosferze jest mnóstwo różnego rodzaju tagów. Lubię je czytać w wolnej chwili, chodź nie oszukujmy się, nie wnoszą one nic nowego do życia czytelników. Są przyjemnym przerywnikiem, który zawsze się przydaje. Jednak jest jeden tag, który według mnie jest świetny, bo przybliży wam trochę mój gust czytelniczy. Jak już pewnie wiecie mowa tu o unpopular opinions book tag do którego nominowała mnie Weronika (link do bloga) za co bardzo dziękuję. Bez dłuższych wstępów zapraszam do czytania.:)


1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Jest to Dotyk Julii. Wiele osób uwielbia tę trylogię za styl autorki i to jak przekazuje ona czytelnikowi emocje, jednak do mnie on kompletnie nie trafił. Fabuła była po prostu nudna, nic się nie działo, a sama Julia irytowała mnie od pierwszych stron. Co prawda przeczytałam tylko pierwszy tom, ale uwierzcie, że próbowałam przebrnąć przez drugi z nadzieją na jakiś rozwój. Jak widać nie udało mi się i nie sądzę, żebym kiedyś zrobiła do tych książek drugie podejście.

2. Popularna książka lub seria, którą wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.
Na pewno taką serią jest Delirium Lauren Oliver. Nie wiem dlaczego jest ona tak bardzo hejtowana, mnie się podobała. Była idealną lekturą na wakacje. Fakt faktem jest tam dużo stereotypów, których pełno jest w książkach młodzieżowych, ale tak czy siak nie powiedziałabym, że była zła.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka według ciebie wybrał złą osobę LUB para literacka, której nie lubisz.
Czy mogę tu napisać o serialu? Dalej jestem wzburzona wyborem Rory w Gilmorkach. Rory powinnaś być z Jessem i olać tych wszystkich Dean'ów i Loganów. Dziękuję, to tyle.

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Horrory, ale nie dlatego, że się boje (chodź się boje), ale dlatego, że kiedyś czytałam Carrie i bardzo mi się nie podobała. Zraziłam się przez tę książkę do gatunku jednak nie wykluczam, że kiedyś spróbuję jeszcze raz. Może po prostu trafiłam na nieodpowiednią pozycję.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego nie lubisz.
Przygotujcie się na wiadro hejtu, bo nagrodę za bycie najgorszym bohaterem ever otrzymuje Mare Barrow. Cholibka, jak ta dziewczyna mnie denerwowała. Była tak głupia i samolubna, że bardziej się chyba nie da. Nie bardzo rozumiem jak można podziwiać ją za odwagę, bo ciągle uciekała od odpowiedzialności i wysługiwała się każdym kto był w pobliżu. Lepiej skończę już temat Mare, bo za bardzo się zaczęłam denerwować, ale bardzo możliwe, że pojawi się o niej oddzielny post, gdy tylko uda mi się przeczytać trzeci tom tej okropnej trylogii.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.
U mnie takim autorem jest Rainbow Rowell. Czytałam od niej dwie książki i jedno opowiadanie w zbiorze Podaruj mi miłość. W przypadku Fangirl fabuła i pomysł na książkę mi się spodobał jednak wykonanie już nie. Styl tej autorki nie trafia do mnie i trochę się męczę przy jej książkach. Na pewno nie będę znowu próbować się do niej przekonać, bo trzy razy mi się już to nie udało i szkoda na to czasu.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz dość.
O nie, jestem taka biedna i niedoceniania, nikt mnie nie zauważa, ale przecież uratuje cały świat przed zagładą co to dla mnie. Poradzę sobie sama i wszyscy będą mnie kochać. Sława, blask i diamenty.

8. Popularna seria, której nie chcesz czytać. 
Miałam tu mały problem z wyborem, bo jednak zazwyczaj sama chcę się przekonać czy coś jest dla mnie czy nie, aczkolwiek na instagramie ostatnio było dość głośno na temat Girl Online ze względu na premierę trzeciego tomu i stwierdziłam, że w sumie do tej trylogii wcale mnie nie ciągnie. Nie mówię nie, ale na pewno w najbliższym czasie nie chcę się za nią zabierać.

9. Mówi się, że "książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial podobał ci się bardziej niż książka. 
Jeśli chodzi o film to zdecydowanie Zostań, jeśli kochasz. Książka jest zwyczajnie słaba i nie przekazuje tyle emocji co ekranizacja. Natomiast co do serialu to oczywiście Pamiętniki Wampirów. To, jak tragiczne są te książki jest nie do opisania, jednak serial trzyma poziom (przynajmniej przez jakieś pierwsze 4 sezony).

Jeśli ktoś chcę zrobić ten tag u siebie niech czuje się nominowany. Sama nikogo nie wybiorę, ponieważ jako świeżynka w społeczności blogerskiej nie orientuje się w tym, kto już pisał tego rodzaju post a kto nie. I tutaj jeszcze moja mała prośba do was. Jeśli robiliście ten tag u siebie, lub znacie kogoś kto go robił to koniecznie mi podlinkujcie. Bardzo lubię czytać akurat tego rodzaju post i porównywać swój gust czytelniczy z innymi użytkownikami.
Uściski.

19 komentarzy:

  1. Witaj!
    No muszę tutaj troche napisać, bo no muszę!
    Dawno mnie nie było, ale teraz wszystkim sie przypomniało, że nic nie umiem i trzeba mnie nauczyć wszystkiego do testów...
    Wracajac. Pierwsze pytanie!
    Dotyk Julii mam i lubię. Przeczytałam i mi sie podobało. Kocham Kenjego! Warner to w kolejnych tomach taki ideał, ale naprawdę miło wspominam tę trylogię. Ale ja mam tak z niezgodną. Poerwsza cześć okay, druga- nie pamiętam wgl fabuły, a trzeciej nie dałam rady przeczytać i muszę to komuś sprzedać.
    Pytane dwa!
    Ja probuję czytać Delirium w telefonie i jestem na 90str. i ja to przeczytam tylko kiedy? Dam radę bo koleżanka z klasy czytała i mówiła, że jest okay.
    Trzecie!
    Igrzyska Śmierci!!! No ludzie!
    Taki pierwszy lepszy przykład.
    Czwarte pytanie!
    Horrory rzadko. Polskie dzieła i komiksy. Rzadko bądź wgl. A Carroe oglądałam. Głupie to :D
    Pjjjęć!
    Oj np. Waverly z Wyśnionych miejsc. Dziewczyna-tragedia. Zresztą ten jej boy też. A nawet nie pamiętam jak on się nazywa i jeszcze Beatrice z Niezgodnej i... dobra wystarczy!
    Szóste pytanko!
    No ja nie jestem przekonana do Collen Hoover (dobrze to napisałam?), ale może się to zmieni. I jeszcze Roth, ta Feronika...
    Siedem!
    Szare muszki ratują świat i trojkąty miłosne! Czy nie tak?
    Osiem!
    Girl Online! Dokładnie i Zmierzch i Grey!
    Dziewiąte pytanie!
    Tak jak Ty If I stay, a tak to nic innego mi do głowy nie przychodzi.
    No jak Ci się podobają moje odp?
    Jak minął dzień?
    Miłego weekendu! ♡♡♡
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Niezgodna była mocno średnia zgadzam się, chodź zakończenie przypadło mi do gustu.:) Mam nadzieję, że Delirium spodoba ci się. Co do Igrzysk to jestem chyba jedną z niewielu osób, która lubi tę parę, chodź najchętniej nie shipowałabym Katniss z nikim.:D
      Wyśnionych miejsc niestety nie czytałam, więc nie ocenie i ah te szare myszki.:D Akurat zmierzch i greya czytałam i do pierwszej z nich mam ogromny sentyment, bo była to jedna z pierwszych "poważniejszych" historii jakie czytałam.:)
      Dzięki za odpowiedzi i poświęcony czas i Tobie również życzę miłego weekendu.<3

      Usuń
  2. Ja Dotyk Julii bardzo lubię! Zgadzam się jednak co do tego, że Rory powinna być z Jessem :( I Pamiętniki wampirów jako książka rzeczywiście były tragiczne. Dałam radę przeczytać chyba tylko jeden tom :D

    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były to aż dwa, ale nie wspominam ich pozytywnie..

      Usuń
  3. Zgadzam się, co do Zostań, jeśli kochasz- film był o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delirium było w porządku, ale kontynuacja to porażka. Drugi tom odłożyłam po kilkunastu stronach. Jestem w miarę zadowolona z zakończenia piewszej części, więc nie mam zamiaru kończyć tej trylogii.
    Z Fangirl miałam podobnie - spodobał mi się pomysł na bohaterkę piszącą fanfiction, ale gorzej było z jego wykonaniem. Strasznie się wynudziłam przy tej książce, liczyłam, że akcja potoczy się zupełnie inaczej.
    Po horrory też raczej nie sięgam, jakoś mnie do tego gatunku nie ciągnie. Ekranizacja Zostań Jeśli Kochasz też bardziej podobała mi się od książki.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazł się ktoś, komu Fangirl też nie do końca się spodobała.:)

      Usuń
  5. ciekawe ciekawe, az sobie ktoregos razu przemysle te pytania bo na prawde ciezko mi tak od razu odpowiedzi udzielic. Fajna sprawa! Czuje sie jakby nominowana 😅

    Ebookoholic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam bardzo mocno, abyś zrobiła go u siebie :)

      Usuń
  6. Pani Rainbow Rowell również mówię nie. Przeczytałam chyba dwie książki, ale one były okropne. ;/
    "Zostań, jeśli kochasz" także wolę w wersji filmowej. Czytałam, ale to było zbyt nudne dla mnie.
    "Girl Online" nie jest jakieś rewelacyjne. ;p

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zgadzamy się aż w tylu punktach.:)

      Usuń
  7. Ja już robiłam, w nieco zmienionej wersji, bo dodałam jeszcze odpowiedzi "ankietowanych" :) http://suomianne.blogspot.com/2016/03/niepopularne-opinie-o-popularnych.html I jak najbardziej podzielam twoje zdanie o Dotyku Julii, ale ja nawet nie próbowałam drugiego tomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za link z chęcią przeczytam twoje odpowiedzi. :)

      Usuń
  8. Trylogię "Dotyk Julii" czytałam chyba z trzy lata temu i pamiętam, że bardzo mi się podobała ♡ Ale głównej bohaterki za bardzo nie polubiłam :) A co do "Pamiętniki wampirów" to popieram, z ciekawości kupiłam książki, ale tego się nawet nie da czytać :( Ale serial uwielbiam, szczególnie Damona ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy tom "Dotyka Julii' był naprawdę słaby - Julia mnie denerwowała, jej chłoptaś (nazywał się chyba Adam) też, a ich związek był ta przesłodzony, że miałam ochotę rzygać tęczą. Druga część była już lepsza, gdyż totalnie olałam postać Julii, pojawiło się więcej Warrena. Trzeci tom już mi się nawet całkiem podobał, bo autorka totalnie olała pierwszego chłoptasia Julii.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo nawet nie pamietam z tej książki, ale to dobrze, że nie zajmuje miejsca w mojej głowie..

      Usuń
  10. Bardzo fajny posty. Zaskoczylas mnie kilkoma rzeczami :) Zrobiłam niedawno ten tag u siebie. Serdecznie zapraszam.
    ojakksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia