piątek, 10 listopada 2017

Nowe książki | październik 2017

na zdjęciach brakuje Oskarżenia Remigiusza Mroza

Cześć i czołem kochani. Dzisiaj przychodzę z nowym książkami z października i małe sprostowanie, czemu nie pojawił się post z tej serii we wrześniu. Praca, uczelnia, praca, uczelnia i po części brak chęci. Skoro nie bardzo miałam ochotę pisać to stwierdziłam, że lepiej to na chwilę odstawić i wrócić po jakimś czasie z nowym zapałem. Co do czasu to dalej nie mam go zbyt dużo, ale postaram się coś więcej tutaj pisać, bo nie ukrywam brakuje mi blogowania.


Skoro ten przydługi wstęp mamy za sobą to czas pokazać, co przyszło do mnie w październiku. W poprzednim miesiącu moje półki zasiliło jedynaście nowych pozycji, w czym tylko dwie kupiłam sobie sama - studenckie życie zmusza do oszczędności. Od wydawnictwa Muza zawitała do mnie książka Trzy dni i jedno życie. Wydawnictwo YA! podarowało mi Listy do utraconej.  Na stronie czytampierwszy.pl zamówiłam sobie Pasażerkę od wydawnictwa Sine Qua Non. Następnie od wydawnictwa literackiego przyszła do mnie Jasna godzina standardowo z uroczym dodatkiem - uwielbiam promocje nowych tytułów u literackiego! W październiku przybył do mnie również egzemplarz papierowy It ends with us od wydawnictwa Otwartego - cudowna historia mojej ukochanej Colleen Hoover, o której możecie poczytać od jakiegoś czasu na blogu. Przedostatnia paczka zawędrowała od wydawnictwa Uroboros i były w niej Dwór mgieł i furii oraz Dożywocie w nowym wydaniu z krótkich opowiadaniem. Ostatnia paczka od wydawnictwa to stuprocentowa niespodzianka, której totalnie się nie spodziewałam. Wydawnictwo Znak postanowiło wysłać mi książkę Kiedy będziemy wolne. Moja walka o prawa człowieka. 


Dwie książki, które kupiłam sobie sama to Oskarżenie Remigiusza Mroza i Władca cieni Cassandry Clare. Pierwsza z nich wylądowała w koszyku głównie przez moją mamę, która jest ciekawa dalszych losów Chyłki, a ja jak dobrze wiecie na obecny moment nie mam ochoty tego czytać. Cassandra to zakup oczywisty - kocham nocnych łowców, więc ta książka musiała znaleźć się na mojej półce.

Dzisiaj dość krótko i na temat, bo stwierdziłam, że nie ma sensu nie wiadomo ile się rozpisywać. Za wszystkie książki oczywiście serdecznie dziękuję i powoli staram się je przeczytać, więc i opinie powinny kiedyś się tam pojawić. Mam nadzieję, że szybciej niż później.

Dajcie koniecznie znać co do was przyszło! Uściski.

9 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik, książki wydają się interesujące. ;)



    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Same perełki :) Bardzo chciałabym zabrać się za serię "Mroczne intrygi" ale czekam aż cała seria zostanie wydana... jeszcze poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę koniecznie przeczytać It Ends With Us! A Ty zabieraj się czym prędzej za Władcę Cieni, bo będzie się działo :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje studenckie życie też ssie i nie mogę się jakoś zabrać za bookhaul, ale u mnie też pojawiło się kilka ciekawych tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sama zakupiłam historię Colleen Hoover i już nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę ♥ Jestem również ciekawa "Listów do utraconej", więc mam nadzieję, że jak najszybciej sięgnę po tę pozycję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik ;)
    Do mnie przyszła Rdza Jakuba Małeckiego i bardzo, bardzo ją polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stos :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czytam "Władcę cieni" i jest podobnie jak w poprzednim tomie, kurde, trzeba przebrnąć przez początek, a lekko nie jest.
    Uwielbiam stosiki <3
    Zostaję na dłużej, więc liczę na więcej postów!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cztery z nich już poznałam - "Listy do utraconej", Dożywocie", "Dwór mgieł i furii" oraz "It ends with us" i wszystkie były świetne. Natomiast "Podróżniczka" czeka w kolejce - pewnie jeszcze trochę poczeka ;)
    Piękny stosik :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia