niedziela, 3 września 2017

Nowe książki | Sierpień 2017

na zdjęciu brak It ends with us, bo mam ją w formie ebook'a.

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam posty o nowych książkach. Zarówno pisanie ich, jak i czytanie, sprawia mi dużo przyjemności, więc standardowo na początku miesiąca przychodzę do was z moimi zdobyczami z poprzednich tygodni. W sierpniu przybyło do mnie czternaście książek i szczerze mówiąc nie bardzo wiem jak to się stało. Wydawało mi się, że jest ich mniej, ale nie. Czternaście nowych przyjaciół zasiliło mojego półki.
Na początku miesiąca, czując, że mam jeszcze pieniądze z wypłaty za lipiec weszłam sobie na olx w poszukiwaniu pewnej trylogii. Miałam tyle szczęścia, że ktoś chciał się jej pozbyć za grosze, więc od razu zaoferowałam nowy dom dla tych perełek. Tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką trylogii Lato Jenny Han, na którą składają się: Tego lata stałam się piękna, Bez ciebie nie ma lata oraz Dla nas zawsze będzie lato. Ogromnie się cieszę, bo kupiłam te książki za całe trzydzieści złotych, a aktualnie bardzo ciężko je gdziekolwiek dostać. Teraz tylko muszę znaleźć dla nich czas.

Będzie trochę niechronologicznie, bo teraz wymienię wam wszystkie egzemplarze recenzenckie, jakie do mnie przybyły, a więc: przedpremierowa Podróżniczka razy dwa, Imperium burz oraz Dziwna i taki jeden od grupy wydawniczej Foksal. Wszystkie te książki są już przeze mnie przeczytane oraz zrecenzowane, więc jeśli dobrze poszukacie, na pewno znajdziecie o nich posty. W linii prostej od wydawnictwa editio black, o której również jest już opinia od kilku dni. Milion odsłon Tash od wydawnictwa Moondrive oraz Przewodnik wędrowca i It ends with us od wydawnictwa Otwartego. Ostatnia z nich zasiliła moją wirtualną półkę, bo jej premiera jest dopiero dziesiątego października. Przeczytałam ją dosłownie w jeden dzień i jestem pod ogromnym wrażeniem. Najnowsza powieść Hoover to coś innego niż pozostałe jej książki, ale tak genialnego, że już nie mogę się doczekać mojego papierowego egzemplarza.

W sierpniu udało mi się również wygrać rozdanie na profilu Karoliny z instagrama @come.books. Nagrodą w nim była książka Papierowe miasta w oryginalnej wersji. Kiedyś uwielbiałam pana Zielonego i rozważałam kupienie kilku jego książek w oryginale, więc wygrana w tym rozdaniu była po części spełnieniem starego marzenia. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Drugi i ostatni zakup w tym miesiącu to dwie książki po angielsku. Standardowo wyhaczyłam je na grupie na facebook'u i zapłaciłam dosłownie grosze. Tym razem padło na Mad girl oraz The Christmas Promise. Przyznam się wam, że na pierwszą zwróciłam uwagę głównie przez okładkę (moja miłość do żółtego koloru kwitnie z każdym dniem), a drugą postanowiłam wziąć, aby mieć świąteczną powieść do czytania w okolicy Bożego Narodzenia.

W miarę sprawnie poszło mi dzisiaj przedstawienie tych książek. Jak zawsze przy okazji tego postu dajcie znać co tam do was dotarło. Uściski.

25 komentarzy:

  1. U mnie w sumie jedenaście nowych książek, większość również kupiona po taniości z drugiej ręki i dwie książki od Foksala - "Dziwna i taki jeden" oraz "Szamanka od umarlaków", której jestem niesamowicie ciekawa :)

    Pozdrawiam <3
    Nebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się stało, że ja dopiero teraz odkryłam tę grupę na facebooku. xd Od razu znalazłam książkę po angielsku w bardzo atrakcyjnej cenie. <3 Uuu, a Hoover mam od dawna w oryginale i jest to moja ulubiona książka tej autorki. ♥♥♥
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho, 14 książek to całkiem sporo! Ostatni raz miałam taki stosik kilka miesięcy temu! Ale wiadomo, nie wszystkie książki kupuje się po oryginalnej cenie, czasami można chwycić jakąś promocje. Naprawdę ładny stosik!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny stosik! ;) A ja zazdroszczę przeczytania już książki Hoover ;)
    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
  5. "Imperium burz" jeszcze przede mną ale już nie mogę się doczekać jak tylko trafi w moje łapki :) Fajny stosik, aczkolwiek zawsze uważałam że polskie okładki Greena są milion razy lepsze niż zagraniczne :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wygląda oryginalne wydanie "Papierowych Miast". Bardzo fajnie prezentuję się ten stosik.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę :) Dużo tych książek, u mnie jest może z 5 nowych z wakacji xD Postawiłam bardziej na nadrabianie zaległości z półek, choć i tak mi się to nie udało :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją półkę w sierpniu zasiliły Życie pszczół oraz Villette od wydawnictw :)
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wielu książek! Co do "Paper towns", to z chęcią podkradłabym tę wersję, bo mimo jednej po polsku i dwóch wersji angielskich takiej jeszcze nie mam, a nie na darmo nazywam się okładkową sroką :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar sięgnąć po "Milion odsłon Tash", a trylogię "Lato" czytałam w te wakacje i była całkiem niezła.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, ale ładny stosik *.*
    Imperium burz to bardzo dobra książka, aczkolwiek Rowan mnie cholernie irytował. >.<
    Papierowe miasta w tym wydaniu też chętnie bym przygarnęła *.*
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie prezentuje się ten stosik! <3 Zazdroszczę, też chciałabym takie cudeńka :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja upolowałam "Tego lata stałam się piękna" w koszu z tanimi książkami, za dyszkę na wycieczce :D Jednak książka średnio mi się podobała, niestety :(
    Też posiadam to wydanie "Paper Towns" po angielsku, jednak jeszcze się za nie nie zabrałam :D Udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju ile nowych książek :D
    Ja też często szukam książek na olx - zawsze można w świetnej cenie znaleźć coś ciekawego :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam się czym pochwalić :(
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem spory stosik ;) do przybyło o około połowę mniej książek, ale również dostałam "Podróżniczkę", której niestety jeszcze nie przeczytałam. A jeśli chciałabyś zobaczyć, co do mnie przybyło poza tym, że bookhaul wisi na blogu od kilku dni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się mogę pochwalić całą kolekcją pana Zielonego w oryginale oprócz Szukając Alaski xd. W Anglii wszyscy kupowali kubki i magnesy a ja latałam po księgarniach XD
    Bardzo ładny stosik <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam patrzeć na świeżynki, ale jeszcze cudowniejsze uczucie sprawia kupno nowych książek...a potem że portfel piszczy przez miesiąc :) HAHA
    Buziaki, A!
    www.poczytujac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam pierwszy tom trylogii, czyli "Tego lata stałam się piękna" i mam już wypożyczony z biblioteki drugi. Na razie nie jest to dla mnie nic nowego, ale przyjemnie się czyta :) Również otrzymałam "Milion odsłon Tash" i bardzo spodobała mi się ta książka. Zazdroszczę Ci za to "Papierowych miast" w oryginale, to moja ulubiona książka Greena razem z "Szukając Alaski". Pozdrawiam!

    http://invisiblewoords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudeńka! Jak ja bym chciała przeczytać "Przewodnik wędrowca"!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak na razie mam 15 nieprzeczytanych książek więc daruje sobie zdobywanie nowych 😹 Jak na razie oczywiście 😹💕
    Cudowny post i świetne książki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik ♥ Ja jestem właśnie po przeczytaniu "Tego lata stałam się piękna" i chyba ta seria nie jest dla mnie niestety :/ Mam nadzieję, że Tobie się będzie dobrze czytać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej wyczekiwaną książką jeszcze w sierpniu przeczytaną była "Pasażerka" Alexandry Bracken. Kocham! <3 Zazdroszczę dealu życia z tymi zagranicznymi książkami!

    OdpowiedzUsuń
  24. W sierpniu nic do mnie nie dotarło, w sumie się cieszę, bo mam za dużo książek nie przeczytanych u siebie, uff. Książkami z twojego stosu, które marzy mi się przeczytać to seria Jenny Han. No i oczywiście wspomnę o ślicznych zdjęciach, jak zwykle, na twoim blogu.
    Buziaki
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! genialne zdobycze! szczególnie w linii prostej z nich mnie ciekawi! :D
    Ależ masz czytania, super!
    Książki w wersji angielskiej chyba będę musiała zacząć czytać, żeby się trochę podszkolić :D

    Pozdrawiam ! :)
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia