poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Do przeczytania podczas 7 read up'u


Maratony to coś, w czym jestem beznadziejna, o czym przekonacie się, gdy dodam podsumowanie Kluchatonu. Nie powinnam brać udziały w tych wydarzeniach książkowych, bo tylko się kompromituję i obstawiam, że 7 read up pójdzie mi równie beznadziejnie, jak ten poprzedni maraton, ale co tam. Dlatego przychodzę dzisiaj z szybkimi planami czytelniczymi na najbliższy tydzień.

W linii prostej - Damien Boyd
- paraliżować - to kryminał, więc powinien mnie w pewnym stopniu sparaliżować
- klasyczny - ponownie powołałam się na gatunek, bo obstawiam, że ta historia będzie klasycznym kryminałem
- sprawa - to chyba logiczne, że ktoś umiera i jest sprawa, więc ten wybór był bardzo prosty

Fobos tom I - Victor Dixen
- zawisnąć - w kosmosie się w sumie "wisi' czy coś w tym stylu
- gdziekolwiek - skoro gdziekolwiek to dlaczego by nie w kosmosie
- ważniak - w tej książce jest aż dwunastu bohaterów, więc obstawiam, że któryś z nich na bank musi być ważniakiem

Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee
- powstawać - Tash prowadzi kanał w internecie, więc tworzy, co prowadzi nas do czasownika powstawać

Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
- niewyżyty - to jest w zasadzie strzał, ale słyszałam, że w acotarze jest sporo erotyki, więc któryś z tych bohaterów musi być niewyżyty

Jak widzicie nie znalazłam książek do dwóch kategorii: neurologia oraz wygotować. Może po przeczytaniu którejś z tych powyższych okaże się, że pasuje do tych dwóch niedopasowanych słów, zobaczymy. Dajcie znać, czy bierzecie udział w tym maratonie i oczywiście powodzenia wam wszystkim!

24 komentarze:

  1. Biorę udział i wszystko jako tako podczepiłam do dwóch książek, ale z kolei zabrakło mi tych 7cm w grzbietach, więc będzie trzeba doczytać coś jeszcze. Życzę powodzenia! Może akurat 7ReadUp pójdzie lepiej niż Kluchaton ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja nie biorę udziału, bo tak samo jak ty jestem beznadziejna i jakoś nie bardzo mam ochotę, ale tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia :)
    Ja nie biorę udziału w tym maratonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biorę udziału w tym maratonie, ale tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może gdybym nie miała dziecka, to brałabym udział w takich maratonach, ale teraz to niewykonalne. Niemniej to bardzo fajne akcje. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział, mam nadzieję, że tym razem mi się uda.
    Pozdrawiam Ania z bloga
    https://laheyrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie biorę udziału, bo już dwa maratony czytelnicze, które były organizowane mam już za sobą i po prostu nie mógłbym wziąć udziału w kolejnym, to byłoby po prostu dla mnie za dużo. Trzymam za Ciebie kciuki!

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie brałam udziału w tego typu akcjach :) Książki świetnie się prezentują.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem beznadziejna w tego typu sprawach, może kiedyś mi się uda :D
    Pozdrawiam Booki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie biorę udziału, bo zlot zabiera mi czas w tym tygodniu💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! 😄
    Ja tam jestem dumna z mojego wyzwania w Kluchatonie, bo udało mi się przeczytać Szeptuchę i Anię z Szukających Topoli. Wynik nie ważny, grunt że takie wydarzenia pobudzają mnie do czytania.
    Ja udziału w tym wyzwaniu udziału nie biorę, ale życzę powodzenia. A Dwór... pani Maas polecam ci w kategoriach niewyżyty, gdyż ta pani kocha pisać romanse i troszkę tam go znajdziesz.
    Niemniej, trzymam kciuki za Cb i twoje oczy, abyście dali radę przrczytać ten stosik.
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie brałam udziału w takich akcjach :D A Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sukcesy w maratonach baaardzo zależą od aktualnego nastroju, podczas Kluchatonu też całkiem poległam haha:D za to 7readup idzie mi na razie całkiem przyzwoicie, więc liczę, że uda mi się zrealizować mój tbr - wybrałam wersję light, dlatego jest to nawet możliwe.
    A poza tym - fajne intepretacje tych słów, w tym roku Marta poszalała z wyzwaniami, wydają się trudne do przyporządkowania konkretnym książkom. Powodzenia nam obu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie biorę udziału w maratonach, jakoś nie umiem się przekonać :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo wiem na czym ta zabawa polega, ale powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym maratonie :O


    Powodzenia! :)


    Pozdrawiam. ♥
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba Fobos, bo miałam w planach go kupić, a w gruncie rzeczy zrezygnowałam :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam :)
    NiebieskieIskry

    OdpowiedzUsuń
  18. ACOTAR jest świetny i rzeczywiście może pasować do kategorii, acz to dopiero drugi tom zasługuje na miano genialnego! Z tego, co kojarzę lubisz twórczość Maas, więc i ta seria powinna przypaść Ci do gustu.
    Uwierz mi jestem bardziej beznadziejna a maratonach. Zawsze gdy się odbywają, pochłania mnie życie albo gdzieś wyjeżdżam. To chyba znak od siły wyższej. Bardzo mi zależało, żeby wziąć udział w Kluchatonie, ale no, niestety (albo stety), wyjazd.

    Pozdrawiam, dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie brałam udziału w takich wyzwaniach :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie miałam nigdy okazji wziąć udziału w żadnym maratonie czytelniczym ;) Ale muszę to kiedyś zmienić ;)

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Ci się udało! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia ci już nie pożyczę, bo za późno, ale ciekawa jestem jak ci poszło :D


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym roku nie brałam udziału w żadnym maratonie, bo moje czytanie w te wakacje to jakaś porażka.

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W maratonie nie biorę udziału, ale życzę Ci powodzenia! :D
    PS. Dwór <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia