sobota, 1 kwietnia 2017

Nowe książki | marzec 2017


Kolejny post z nowymi książkami, a ja naprawdę nie wiem jak to się dzieje, że tyle ich ostatnio do mnie przybywa. W marcu moje półki zasiliło szesnaście nowych pozycji i pojawił się odwieczny problem gdzie je postawić. Mój regał odmawia posłuszeństwa i nie zmieści już ani jednej książki więcej, ale moje serce ksiażkoholika nie przyjmuje tego do świadomości i wciąż podpowiada kolejny zakup. 

Pierwszą książką, która dotarła do mnie, jest Zakazane życzenie, czyli egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non. Moja opinia wisi już od jakiegoś czasu na blogu, więc bez zbędnego przedłużania zachęcam do zapoznania się z nią.

Następnie listonosz przyniósł mi Kłopot z kobietami od wydawnictwa Znak, o którym również pojawił się osobny post na blogu. Możecie w nim zobaczyć fragmenty z tej książki i przekonać się, czy was zainteresuje.

Ostatnio też czytałam post u Klaudii z bloga Borenium, w którym przedstawiała swoje najnowsze nabytki i tak się złożyło, że poleciła mi pewną księgarnie internetową, gdzie widziała poszukiwaną przeze mnie książkę w super cenie. Strona to oczytani.pl, a książka to wychwalana ostatnio Zła krew. Gdy zobaczyłam, że kosztuje niecałe 8 zł stwierdziłam, że muszę ją zamówić, a skoro kieruję się zasadą "nie opłaca się zamawiać jednej książki" to dobrałam do niej Annę i pocałunek w Paryżu, którą od dawna chciałam przeczytać.

Kolejna przesyłka to zamówienie z nieprzeczytane.pl w którym oczywiście znalazły się hogwardzkie podręczniki. Odkąd tylko usłyszałam, że zostają one wznowione, wiedziałam, że będę musiała je kupić, mimo, że już miałam okazję się z nimi zapoznać. Ich premiera zbiegła się z wydaniem kolejnej Chyłki, więc i Inwigilacja wylądowała w moim internetowym koszyku.

Następne książki, które do mnie dotarły to Anne of Green Gables oraz The Secret Garden, obie od wydawnictwa [ze słownikiem]. Na blogu pojawił się niedawno post o czytaniu po angielsku, w którym możecie zobaczyć jak wyglądają te książki w środku i poznać moją opinię na ich temat, więc jeśli jesteście ciekawi, zapraszam.

Również od wydawnictwa OMGbooks przyszedł do mnie przedpremierowy egzemplarz książki Nothing more autorstwa Anny Todd. O niej również jest już opinia na blogu i tam możecie dowiedzieć się, co myślę na temat najnowszej powieści autorki After.

Już przedostatnią paczką, którą przyniósł mi kurier, jest przesyłka od grupy wydawniczej Foksal. Znalazły się w niej: Szklany tron, Dziedzictwo ognia, Zabójczyni i Głębia Challengera. Jak dobrze wiecie, albo i nie, kocham serię Szklany tron i teraz dzięki uprzejmości wydawnictwa mam wszystkie części na półce i jestem w trakcie ponownego czytania tych książek, w oczekiwaniu na piąty tom. Z kolei Głębia Challengera zaintrygowała mnie zarówno okładką, jak i opisem, plus widziałam mnóstwo pozytywnych opinii na jej temat, więc stwierdziłam, że chcę poznać tę historię.

Ostatnia książka to dość spontaniczny zakup, chodź wiedziałam, że prędzej czy później ją kupię. Mowa tutaj o Fantastycznych zwierzętach, czyli scenariuszu do filmu, który został wydany w wersji papierowej. Bardzo cieszę się, że my, potteromaniacy dostajemy coraz to więcej dodatków związanych z tą serią i znając siebie wiem, że większość z nich na pewno wyląduje na mojej półce.

No i to tyle z moich zdobyczy marcowych. Mam nadzieję, że wasz miesiąc był równie udany. Pochwalcie się co dotarło do was! A jeśli stworzyliście taki post na swoim blogu, to koniecznie go podlinkujcie - uwielbiam book haul'e i z chęcią go przeczytam.:)

44 komentarze:

  1. Muszę się zaopatrzyć w podręczniki do Hogwartu, chociaż czytałam dawno temu w starym wydaniu i jakoś szczególe mi się nie podobały. Ale co byłby ze mnie za potterhead, gdybym ich nie miała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identyczne podejście. Mimo, że nie ma rewelacji to jako potterhead po prostu muszę je mieć na półce.:D

      Usuń
  2. Zamówiłam hogwarckie podręczniki, od jakiegoś czasu się na mnie patrzą, ale obiecałam sobie, że najpierw przeczytam "Wotum nieufności", a dopiero potem po nie sięgnę....... Ale to czekanie mnie wykańcza :)
    Zazdroszczę Ci troszkę, że lektura Inwigilacji dopiero przed Tobą.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą Inwigilacją to zaczynam się coraz bardziej bać co tym razem pan Mróz tam zmajstrował.:D
      A podręczniki hogwardzkie nie zajmą ci dużo czasu, są idealną lekturą na jeden wieczór.:)

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak mnie cieszy widok "Złej krwi" w tym stosie! :D Mam nadzieję, że ta książka przypadnie Ci do gustu. Ja tymczasem czekam na swoją przesyłkę z "Głębią..." i "Szklanym tronem", mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu do mnie dotrze. Niedługo także planuję zamówić sobie te dodatki do HP (oprócz scenariusza, bo jest mi on kompletnie niepotrzebny, chociaż wydanie jest zachwycające) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby twoja paczka w końcu doszła.:)
      Co do Złej krwi również mam taką nadzieję, a scenariusz na żywo prezentuje się jeszcze piękniej niż na jakimkolwiek zdjęciu!

      Usuń
  4. Same perełki jak widzę, ja mam stare wydanie Zabójczyni, a te nowe kusi. ;p Pozdrawiam
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej przypadły do gustu te pojedyncze wydania, ale nie ma w tej wersji jednej nowelki :(

      Usuń
  5. Woow - zazdroszczę - tylee cudowności tutaj widzę. *.*
    Strasznie chciałabym mieć te trzy podręczniki, ale póki co muszę uzbierać na nie pieniądze. :P
    No i Szklany tron <333 Na szczęście już coraz bliżej do premiery piątego tomu <33
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja czekam z niecierpliwością na Imperium burz :D

      Usuń
  6. Twój stosik budzi moją zazdrość :) Ja też mam problem z miejsce na półkach, ale o to będę się martwić kiedy indziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak robie zakupy, myślę identycznie. Zawsze zostaje układnie książek na podłodze.:D

      Usuń
  7. Imponujący stosik, wow! :D
    W hogwardzkie podręczniki też muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pięknie wydane, warto je zdobyć :)

      Usuń
  8. Ile wspaniałych książek! Również nie mogę doczekać się piątego tomu "ST", ale bardzo możliwe, że przyjdzie mi on już w tym tygodniu <3

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też czekam na egzemplarz przedpremierowy i mam nadzieję, że już niedługo będzie!

      Usuń
  9. Same cudowne książki! Zazdroszczę takiego pięknego stosiku :)
    Uwielbiam 'Szklany tron' <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie to nie zastanawiałam się ile ich dotarło, ale na pewno całkiem sporo. Głównie egzemplarzy recenzenckich. Na pewno dotarły do mnie 4 od SQN, 5 od Genius Creations, 3 od IUVI i dostałam od znajomej The Little Prince, ale nie jestem pewna, czy to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciała zdobywać tyle nowych książek :< Niestety na więcej współprac będę musiała jeszcze poczekać, jak do tej pory tylko jedna książka do recenzji od wydawnictwa za mną.

    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie pamiętam, kiedy miałam ostatnio tak obfity w nowe książki miesiąc. A współprace na pewno i do ciebie dotrą!:)

      Usuń
  12. Chciałabym też podręczniki z Hogwartu, ale się powstrzymałam... XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam się powstrzymałam. Wszystko co związane z Potterem jest warte pieniędzy.:D

      Usuń
  13. Ja z podręczników z Hogwartu, mam tylko "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A planujesz też inne?:)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  14. Czyli marzec udany! @rozczytane

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nie kupuje dużo książek, co dla mojego portfela jest dobre, ale chyba czas, żeby z żucia kilka kilo i pozwolił mi zamówić książki. Na mojej półce pojawiła się tylko jedna książka i były to "Wichrowe Wzgórza", uznałam, że warto zapoznać się z klasyką i w niedługim czasie powinnam ją przeczytać. Jest jednak cóż czego nie mogę odpuścić - wszystkie nowo wydane książki z uniwersum Harrego Pottera, planuje zakup ich jakoś w tym miesiącu.

    Pozdrawiam cieplutko <3
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam oszczędzać w tym roku i nie kupować dużo książek, ale zbyt dużo nowych premier ma miejsce :D

      Usuń
  16. O matulu ile książek :D ja w marcu nie kupiłam żadnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było moje początkowe założenie na ten rok, ale wyszło jak zawsze :D

      Usuń
  17. Jaki ładny stosik! Najbardziej zabrałabym Mroza i Todd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz zawsze w formie, co do Todd to niestety nie wypadła zbyt dobrze, ale może tobie się spodoba.:)

      Usuń
  18. O kurcze, świetny stosik :D Same ciekawe pozycje :D Też kocham Szklany tron i nie umiem się już doczekać Imperium <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem osamotniona w mojej tęsknocie za Imperium burz.:D

      Usuń
  19. Same cudeńka! Oj tak, z tym miejscem to tragedia :(, ale co zrobić jak jest tyle świetnych pozycji! :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wypadałoby odłożyć jakieś pieniążki na regał, bo targi książki nadchodzą wielkimi krokami.:D

      Usuń
  20. Wow ile książkę kupiłaś, ale niestety książki nie dla mnie bo nie przepadam za fantastyką.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się tam i coś mniej fantastycznego.;)

      Usuń
  21. Tyle wspaniałości *.* Sama chciałbym połowę z nich <3!!!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajj chętnie bym przygarnęła cały taki stosik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z chęcią zaopiekowałybym się kolejnym, ale niestety moje półki nie podzielają tego zapału.:D

      Usuń
  23. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale chętnie przygarnęłabym te Sarah J. Mass.
    Widzę, że mała zmiana na blogu ;) Fajnie, tak wiosennie :D

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 oddam ci książkę , Blogger