środa, 5 kwietnia 2017

Przeczytane w marcu 2017

na zdjęciu brakuje Roku 1984 i Szczygła, bo obie te książki oddałam już do biblioteki
Znowu kolejne podsumowanie, a ja mam wrażenie, że ten miesiąc minął jeszcze szybciej niż dwa poprzednie razem wzięte. Jeszcze tylko cztery tygodnie szkoły, co jest dla mnie czystą abstrakcją, przecież dopiero szłam do liceum a teraz już je kończę i muszę decydować co chcę robić w życiu. Chyba nie jestem jeszcze na to gotowa, ale nie potrafię zatrzymać czasu, który mknie do przodu nie patrząc na mnie i moje potrzeby. 

Dzisiejsze podsumowanie będzie składać się głównie z linków, bo akurat tak się złożyło, że o każdej z przeczytanych książek naskrobałam coś oddzielnego, co pojawiło się już wcześniej na blogu. Nie chciałam jednak rezygnować z postu tego typu, bo przyjemnie się mi go pisze i przecież nie samymi opiniami człowiek żyje. A więc zapraszam was na dość krótkie podsumowanie marca.

W pierwszym wiosennym miesiącu przeczytałam osiem książek, co jest takim samym wynikiem, jak ten ze stycznia i lutego. Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się przeczytać tyle książek i tak samo jak w ostatnim podsumowaniu, mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu nie pójdzie mi gorzej. A przechodząc już do samych książek.

1. Rok 1984 - George Orwell - link
2. Rewizja - Remigiusz Mróz -link 
3. Zakazane życzenie - Jessica Khoury - link
4. Kłopot z kobietami - Jacky Fleming - link
5. Szczygieł - Donna Tartt - link
6. November 9 - Colleen Hoover - link
7. Immunitet - Remigiusz Mróz - link
8. Nothing more - Anna Todd - link

W marcu również pojawiła się piękna liczba stu obserwatorów na moim blogu. Nawet nie wiecie jaka jestem z tego powodu szczęśliwa, tym bardziej, że dopiero zaczynam całe to blogowanie. Mam nadzieję, że nie zawiodę żadnej z tych osób, która zdecydowała się kliknąć niebieski napis obserwuj. Dziękuję wam, że tu jesteście, czytacie i komentujecie moje wypociny i poświęcacie swój czas na mnie!

Liczę, że wasz marzec był udany i przeczytaliście same cudowne lektury. Koniecznie napiszcie mi co czytaliście lub podlinkujcie wasz post podsumowujący, z chęcią go przeczytam, buziaki.

46 komentarzy:

  1. Świetny wynik :) I gratuluję tej już ponad setki obserwatorów - masz naprawdę rewelacyjnego bloga, więc się nie dziwię, że jest tak chętnie odwiedzany, bo ja sama bardzo lubię tu zaglądać :)
    A co do książek, które przeczytałaś to czytałam tylko "November 9" - jedna z moich ulubionych książek :) A mój marzec skończyłam z wynikiem 10 przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło jest mi czytać takie słowa, dziękuję! I tobie również gratuluję wyniku.:)

      Usuń
  2. O sporo książek przeczytałaś ja z twojej listy przeczytanych mam zamiar przeczytać novemer 9.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piąteczka, jestem w tej samej maturalnej sytuacji co Ty. To smutne, bo właściwie wcale nie chcę kończyć liceum. Już nigdy nie będę miała tej świadomości, że po wakacjach wracam we wrześniu do szkoły. :( Teraz przede mną wielka niewiadoma.

    Nov9 to niesamowita powieść, z chęcią cofnęłabym czas do grudnia, by móc przeczytać ją znów "po raz pierwszy". :D
    Kupiłam dziś Zakazane życzenie, więc niebawem zobaczę, o co tyle szumu. :D

    Pozdrawiam,
    Recenzje Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie chodź po części cieszę się, że już kończę liceum i będę miała chodź jedne wakacje bez stresu, że trzeba na nadrobić jakiś materiał.:D
      A i mam nadzieję, że Zakazane przypadnie ci do gustu, bo mnie się bardzo podobało.:)

      Usuń
  4. Świetny wynik jeżeli chodzi o przeczytane książki, ja jednak gratuluję Ci liczby obserwatorów pozyskanych w tak krótkim czasie, bo na dobrą sprawę Twój blog jest wciąż bardzo młody :) Ale co się dziwić, jest on naprawdę świetny, więc jestem pewna, że tych czytelników przybędzie Ci jeszcze znacznie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to w dużym stopniu zasługa bookstagrama. Tam udało mi się uzbierać sporo duszyczek zanim założyłam bloga. Dziękuję również za miłe słowa, bo jak sama zauważyłaś mój blog to totalna nowość, więc tym bardziej cieszy mnie każdy nowy obserwator czy wejście.:)

      Usuń
  5. Gratuluję stu obserwatorów. "Rok 1984" czytam obecnie i uważam go na razie za fantastyczną, naprawdę mądrą książkę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobne odczucia co do tej książki.:D

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku :) Też w marcu przeczytałam November 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki i Mróz oczywiście zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiąc bez Mroza to miesiąc stracony.:D i dziękuję :)

      Usuń
  8. Dołączyłam do grona obserwatorów zapełniając kolejną setkę :)
    Mój marzec natomiast nie wyglądał tak kolorowo, bo tylko 4 pozycje, ale i tak uważam, że nie jest najgorzej!
    zapraszam do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 to nie tak źle! dzięki bardzo za zaufanie i obserwacje.:)

      Usuń
  9. Ładny wynik :) Zaraz zabieram się za zapoznanie z Twoim zdaniem na temat tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wynik, którego gratuluję! Życzę zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wymienionych czytałam tylko "November 9" w styczniu tego roku i książka była dobra, ale bez szału. Właśnie nadrabiam serię z Chyłką, ale jestem dopiero na "Zaginięciu" - uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, że w końcu zabrałaś się za Chyłkę! Mam nadzieję, że kolejne tomy również przypadną ci do gustu.:)

      Usuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek - do Mroza mnie nie ciągnie, ale Zakazane życzenie baardzo chcę przeczytac i musze się za to w końcu zabrać! :D
    Gratuluję wyników i pozdrawiam! ^^

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i naprawdę zachęcam do lektury Zakazanego - książka pełna magii!:)

      Usuń
  13. Widzę, że marzec był dla Ciebie dobrym miesiącem! Super mi się czyta Twoje posty! A z tym pędzącym czasem mam tak samo, dopiero co zaczynałam szkołę a teraz muszę już myśleć o dorosłym życiu. Trzy raz na nie. @rozczytane rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam identyczne odczucia.:( i dziękuję bardzo ja również uwielbiam czytać twoje.<3

      Usuń
  14. Naprawdę dobry wynik, ja ostatnio ciągle nie mam czasu na czytanie, a jak już się za coś zabieram to są takie cegły, że czytam je kilka tygodni xD
    Z Twoich tytułów czytałam "Rok 1984" (genialny) i "Zakazane życzenie" (przyjemna fantastyka młodzieżowa).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam cegły, ale właśnie fakt, że bardzo długo się je czyta sprawia, że zawsze staram się je odkładać na jakieś dłuższe wolne.:D

      Usuń
  15. Muszę wreszcie zabrać się za November 9, uwielbiam powieści Hoover, wiec nwm dlaczego jeszcze po nią nie sięgnęłam :o I chciałabym bardzo poznać wreszcie twórczość Remigiusza Mroza :D
    Nowi czytelnicy, to ogromna motywacja, mam nadzieję, że nie będziesz zła, że mam ochotę dołączyć do tego grona :D
    Pozdrawiam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz twórczość Colleen to November 9 jak najbardziej przypadnie ci do gustu.:)
      Jak mogłabym być zła.:D Przeciwnie bardzo się cieszę i mam nadzieję, że spodoba ci się u mnie.:)

      Usuń
  16. Z wymienionych tutaj czytałam tylko "Rewizję", "Immunitet" na mnie czeka :)Bardzo ładny wynik, nic tylko pogratulować :)

    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i koniecznie musisz się zabrać za Immunitet i to mrozowskie zakończenie!

      Usuń
  17. Ale dużo przeczytałaś. :D Większość książek z Twojej listy jest na mojej liście must-read - muszę wreszcie przeczytać Mroza, November 9, Zakazane życzenie i Rok 1984

    http://itsabookgeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W końcu powinnam się wziąć za Kasację, bo już jestem sfrustrowana, że nie wiem, o co chodzi w tej serii XD
    I Orwell koniecznie! I Zakazane życzenie! Ale to chyba dopiero w maju, a jak nie, to sama na siebie się obrażę

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam w takim razie za ciebie kciuki, żebyś zabrała się za te książki.:D

      Usuń
  19. Z twórczością pana Mroza i pani Hoover już niedługo w końcu się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodobają ci się ich książki.:)

      Usuń
  20. Udany miesiąc miałaś, gratuluję :D
    Powodzenia w kwietniu ;*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tylu obserwatorów <3 Kochana w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę nadrobić książki Mroza :) Jestem też ciekawa książki Anny Todd, chociaż nie wiem czy sięgnę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpuszczając sobie Annę Todd nic nie stracisz.:D Do Mroza jednak zachęcam całym serduchem!:)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia