sobota, 18 marca 2017

Poznaj książkę: Kłopot z kobietami | Jacky Fleming


Cześć, witajcie. Ostatnio, dzięki uprzejmości wydawnictwa Znak, miałam okazję zapoznać się z pewną książką. Mowa tutaj o Kłopocie z kobietami od Jacky Fleming. Nie jest to do końca książka, powiedziałabym, że bardziej pasuje tutaj określenie powieść graficzna, bo właśnie w tym stylu jest ona skonstruowana. Ale o czym opowiada ten cały Kłopot z kobietami? Otóż, mamy tutaj przedstawioną, w humorystyczny i zapadający w głowie sposób, historię dyskryminacji płci pięknej na przestrzeni wieków. Po przeczytaniu tej opowieści, co zajęło mi jakąś godzinkę, stwierdziłam, że nie jest to pozycja o której można napisać opinię, więc wpadłam na pomysł, aby po prostu przy pomocy zdjęć przybliżyć wam z czym mamy do czynienia. Dlatego poniżej wrzucam wam kilka stron z tej książki. Mam nadzieję, że zachęcą one was do poznania całej lektury, a jeśli tak to mam kolejną niespodziankę. Na moim instagramie do 23 marca trwa rozdanie właśnie z Kłopotem z kobietami, więc jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam. :)








33 komentarze:

  1. W ostatnim czasie nie mam czasu na czytanie, ale godzinkę na całą dałabym radę znaleźć. :D
    Świetne zdjęcia! :)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuję ona niewiele czasu, a uśmiałam się przy niej do łez. Warto znaleźć na nią chwilkę.:D

      Usuń
  2. Już wcześniej rzuciła mi się ba bookstagramie, ale nie widziałam o co w niej chodzi ;)
    Coś czuję, że wezmę udział w rozdaniu :D
    Pozdrawiam!

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, jeszcze jest trochę czasu. :)

      Usuń
  3. Świetna książka :D Te rysunki mega mi się podobają ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo, nieźle się przy niej ubawiłam. :)

      Usuń
  4. Ha ha, świetne te ilustracje i opisy, aż jestem ciekawa jakie jeszcze ciekawostki skrywa w sobie ta książka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu - sama będziesz mogła się przekonać co jeszcze można w niej znaleźć. :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Na pewno w przyszłości ją jeszcze przeczytam. :D

      Usuń
  6. Ojeju, ale cudna książka! Te rysunki są przepiękne! Muszę ją mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie i masz nawet szanse zdobyć ją u mnie na profilu :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Można się przy niej nieźle ubawić :)

      Usuń
  8. Zapowiada się ciekawie, na dodatek samo wykonanie książki jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest porządnie wydane i te obrazki *.*

      Usuń
  9. Nie powiem, ciekawy pomysł na książkę :D Świetne zdjęcia!

    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam pojęcia, że tak świetna jest w środku :o Chyba sama spróbuję :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu :)

      Usuń
  11. Chyba się przyglądnę bliżej twojemu rozdaniu :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wiele słyszę o tej książce i muszę powiedzieć, że bardzo jestem nią zainteresowana. Czasami lubię poczytać lub pooglądać tego typu literaturę ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/03/miasteczko-darkmord11.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmarnujesz przy niej czasu :)
      Dziękuję za obserwacje i lecę do ciebie.:)

      Usuń
  13. Jakie śliczne i śmieszne obrazki w środku *.* Zachęciłaś mnie do tej powieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę i zapraszam na rozdanie.:)

      Usuń
  14. Strasznie zabawna książeczka ;D nieźle się uśmiałam!
    Cudne zdjęcia kochana <3

    Pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta książka wywołuje na mojej twarzy wielki uśmiech, więc na pewno kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiecham się :) pozdrawiam ciepło
    Tomek z : http://mocrecenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Po tych kilku zdjęciach powiedziałam sobie w duchu - Monika, musisz to przeczytać. Również forma posta mi się bardzo podobała, nby prosta, ale jednak bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam cieplutko <3
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet imię mamy takie samo! Koniecznie musisz po nią sięgnąć.:)

      Usuń

Copyright © 2016 oddam ci książkę , Blogger