sobota, 4 lutego 2017

Seriale, które oglądam #1


Musicie wiedzieć, że na równi z miłością do książek jest u mnie miłość do seriali. Z o wiele większą przyjemnością zacznę nowy serial niż obejrzę film, dlatego chciałabym podzielić się z wami kilkoma serialami, które oglądam. Seria ta będzie podzielona na dwa posty (a w przyszłości może pojawią się kolejne). Dzisiaj przedstawię wam seriale z którymi jestem na bieżąco, a w kolejnym poście tego typu będą te, które oglądam, ale jeszcze ich nie skończyłam.


Skam to serial, który jest teraz moim zdecydowanym ulubieńcem. Opowiada on o życiu nastolatków w Norwegii i wiem, że brzmi to banalnie, ale jest on naprawdę mądry. Podejmuje takie tematy jak orientacja seksualna, problemy z odżywianiem czy relacje z rodziną. Każdy sezon ma innego głównego bohatera. W pierwszym jest to Eva, w drugim Noora, a w trzecim Isak. Większość odcinków trwa około 20-25 minut, więc ogląda się je niesamowicie szybko. Gdy dodamy do tego świetne ujęcia i ciekawą fabułę wychodzi serial idealny.


Kolejnym moim ulubieńcem jest American Horror Story. Tutaj każdy sezon to odrębna historia - można oglądać je w dowolnej kolejności. Powiązania są znikome, dlatego czy zaczniecie od sezonu pierwszego czy piątego nie robi dużej różnicy. American Horror Story to, jak sam tytuł wskazuje, historie z różnymi "strasznymi" wątkami. Osobiście najbardziej polecam dwa pierwsze sezony - miały najlepszy klimat i rzeczywiście w pewnych momentach bałam się je oglądać. Pozostałe 4 są już mniej straszne, ale fabuła jest równie wciągająca jak w tych poprzednich.


Gra o tron to serial, który pewnie większość z was zna lub chociaż o nim słyszała. Stworzony na podstawie książek George'a R. R. Martina, brutalny i sugestywny serial w którym każdy dąży do zdobycia tytułowego tronu. Uwielbiam w nim wszystko. Jest on dopracowany w każdym calu a bohaterowie wywołują w nas mnóstwo emocji - jednych kochamy, drugich nienawidzimy. Każdy ma swoich faworytów i nie mogę się doczekać siódmego sezonu, aby w końcu wszystkiego się dowiedzieć. I pamiętajcie #teamStark


I już ostatni serial na którego finał czekam z niecierpliwością to Pretty Little Liars. Mamy tutaj przyjaciółki, które prześladuje tajemniczy A. Szczerze, podczas oglądania tego serialu chyba 15 razy zmieniałam zdanie kto może być tym A i na ten moment nie mam już bladego pojęcia. Fakt faktem serial ten ciągnie się już za bardzo, ale czekam na finał, bo nie ukrywam, jestem ciekawa co oni na koniec wymyślą.


Jak wspominałam niedługo pojawi się druga część z kolejną dawką seriali. A wy oglądacie któryś z wyżej wymienionych? A może macie jakiś inny wciągający serial, który możecie mi polecić?

34 komentarze:

  1. Z wymienionych przez Ciebie seriali nie oglądam jedynie AHS - widziałam pierwszy sezon i nie przypadł mi on do gustu (wiele osób twierdzi, że jest najlepszy, więc skoro już on mi się nie spodobał to nawet nie ma sensu próbować brnąć dalej). Pozostałe oglądam i bardzo lubię, choć w przypadku PLL to jest takie moje bardziej guilty pleasure :D Ten serial zrobił się już tak zagmatwany, że aż się w nim pogubiłam, ale czuję do niego duży sentyment. Lubię bohaterów, zżyłam się z nimi i nie wyobrażam sobie porzucenia tego serialu. Muszę przyznać, że trochę nawet się za nim stęskniłam :D GOT to natomiast jeden z moich ulubionych seriali, znajduje się zdecydowanie w moim małym TOP 5... razem ze Skam, który nie jest moim ulubieńcem (nie znajduje się na pierwszym miejscu), ale zajmuje chlubne 5 miejsce.
    Mam już taki post TOP 5 ulubionych seriali przygotowany od kilku tygodni i wciąż odkładam jego opublikowanie. Muszę na dniach zamieścić go na blogu, uwielbiam rozmawiać o serialach, to cudowne pożeracze czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z PLL mam identyczne odczucia. Mimo tego, że strasznie w nim nawymyślali i namieszali to cieżko mi sobie wyobrazić czas kiedy się skończy. Gra o tron i Skam to seriale warte uwagi i na ten moment chyba każdy już o nich słyszał. Czekam z niecierpliwością na twoją topkę, liczę, że pojawi się w najbliższym czasie. :)

      Usuń
  2. Narazie żadnego z tych seriali nie oglądam. Ale mam zamiar zacząć SKAM. Ja na chwilę obecną polecam ci bardzoooo wciągający serial, mianowicie "Stranger Things" mogłabym ci polecić więcej. Ale jeśli chodzi o "wciągające" to ten przebija wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skam ogląda się w 3 dni. Serio, każdy z kim miałam styczność obejrzał ten serial w max 3 dni, a o Stranger things będę pamiętać.:)

      Usuń
  3. Uwielbiam seriale prawie tak samo jak ty i tylko ja jedna wiem, ile tak naprawdę mam ich zaczętych. A powiem tylko, że jest ich dużo. Z powyżej wymienionych najbardziej lubię AHS: pierwszy sezon jest zdecydowanie najlepszy. SKAM czeka na swoją kolej, ale jak tylko nadrobię swoje seriale, zaraz się za niego zabieram :)
    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pierwszy jest świetny, chodź drugi również bardzo mi się podobał, chodź wyrzuciłabym wątek kosmitów. Daj znać czy Skam ci się spodobał jak już go obejrzysz. :)

      Usuń
  4. Oglądałam wszystkie oprócz Gry o tron,którą mam w planie.PLL bardzo lubię,lecz uważam podobnie jak ty,że za bardzo się ciągnie.Skam i AHS super,chociaż 6 sezon AHS bardzo mnie nudził.Początkowe sezony najlepsze <3 Polecam ci również Skinsów(podobne do Skam) i Bates motel-jejku to jest takie świetne! <3 Trochę podobne do AHS,lecz uważam,że jest dużo lepsze. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Jedyne z tych wymienionych seriali oglądalam trochę AHS ,a tak to oglądam jeszcze:Lucyfera,Arrowa,Flasha,Supernatural

    OdpowiedzUsuń
  6. PLL moja miłość ♡ mam ochotę obejrzeć wszystkie sezony jeszcze raz :) i jeszcze bardzo polubiłam SKAM, obejrzałam dwa sezony w jedną noc :D i nadal przede jeszcze 3 do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Pretty Little liars. <3
    I jeszcze Gossip Girl, Black Mirror, The Crown, Chirurdzy. Ogólnie o wiele bardziej wolę seriale niż filmy. :)
    http://itsabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PLL oglądam na bieżąco i właśnie czekam na nowe odcinki, a SKAM to jeden z moich ulubionych seriali. Ostatnio wciągnęłam się w "The 100" i nadrobiłam wszystkie sezony!
    Widzę, że obie jesteśmy serialomaniaczkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te seriale oglądałam :) A co do Skam to ja aktualnie mieszkam w Norwegii, więc przy serialu szkolę norweski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zazdroszczę, chciałabym w przyszłości zwiedzić Norwegię 🙈

      Usuń
  10. Kiedyś baaardzo lubiłam PLL i oglądałam po kilka odcinków dziennie... tak było gdzieś do 4/5 sezonu (nawet nwm dokładnie xD). Nie lubię naciągania a ten serial właśnie taki mi się wydaje - mocno naciągany i chwilami nawet absurdalny. A przez tą ilość odcinków i sezonów naprawdę można się pogubić, a czasem odnosiłam wrażenie że nawet sami aktorzy już w tym wszystkim się trochę pogubili. ;/
    Serdecznie polecam ci Teen Wolf'a i The 100 - to po prostu GENIALNE seriale i moje ulubione <3 A bohaterowie w nich są po prostu CUDOWNI! :D
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    P.S: Czyżbyś była fanką Więźnia Labiryntu? Bo tak sobie pomyślałam po twoim zdjęciu xD Jak tak to - piąteczka! :D Fani łączmy się! xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. W pewnym momencie w PLL poważnie się zastanawiałam czy może to ja nie jestem tym A, pomieszanie z poplątaniem, ale mam zbyt duży sentyment do tego serialu, żeby przestać go oglądać. Zapamiętam te seriale, już wczesniej gdzieś o nich słyszałam. :)
    A więźnia bardzo lubię, szczególnie Newta, na którego mi tam wylali wszystko co najgorsze..:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam seriale, aktualnie oglądam Greys Anatomy i Outlandera :) Gra o tron już obejrzana, czekam na dalszy ciąg :) Ten pierwszy tytuł zapiszę sobie na przyszłość :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Outlander będzie w kolejnej części tego postu :)

      Usuń
  13. Muszę zacząć oglądać SKAM! Ja bardzo lubiłam Once upon a time, choć z perspektywy czasu widzę, że nie jest to jakis mega fajny serial. Czasami Sherlocka oglądam, ale ostatnio baaardzo mi sie spodobało Riverdale. Nie mogę sie doczekać następnych odcinków :)
    Nwm czemu, ale ostatnio obejrzałam całe dwa sezony Gravity Falls. Jeju, jak to wciąga! Wydaje mi się, że dzieki fabule jest lepszy niż nie jeden pełnometrażowy serial 😄
    Pozdrawiam!
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij, jest świetny! Próbowałam obejrzeć Riverdale, ale jakoś nie miałam ochoty, może spróbuje podejść do niego jeszcze raz. :)

      Usuń
  14. Oglądam naprawdę sporo seriali. Tak jak u Ciebie, książki i seriale są na równi. ♥
    Z powyższych oglądam te dwa ostatnie. :P
    Ostatnio zaczęłam "Riverdale" i polecam. Dopiero trzy odcinki są. :)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam jakieś 10 minut Riverdale i jakoś nie miałam ochoty, może zrobię jeszcze jedno podejście. :)

      Usuń
  15. No powiem Ci, że ja tylko obejrzałam 1 odcinek GoT, a resztę... nadrobię!
    Heeeej!
    No zabalowałam i nie skomentowałam Twojego wpisu, ale już się poprawiam. Wiesz, ciężki tydzień był.
    No dzięki za kilka propozycji, już wiem co robić jakoś tak w... drugim życiu!
    Nie no, po testach oglądam chociaż jeden z powyższuch tytułów.
    Dobra, bez zbędnego pikolenia, przechodzę do nexta!!!
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie oglądam seriali. Zaczęłam Teen Wolfa, ale zatrzymała się na 4odc 1 sezonu.Próbowałam zabrać się za SKAM,ale przez norweski nie mogę skupić się na napisać :)Po przeczytaniu Obcej mam zamiar zabrać się za serial, ale nie wiem jak to wyjdzie :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial Outlander jest naprawdę dobry i praktycznie całkowicie zgodny z książką :)

      Usuń
  17. Oglądałam SKAM i jest naprawdę świetny :) ale chyba najbardziej podobał mi się sezon, w którym Noora była główną bohaterką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam trzeci, ale ten z Noorą też był dobry.:)

      Usuń
  18. Oprócz SKAM- który ostatnio jest bardzo zachwalany- oglądałam wszystkie przez Ciebie wymienione seriale i muszę przyznać, że każdy z nich bardzo mi się podobał :) "American Horror Story" i "Grę o tron" uwielbiam i jestem już po ich seansie. "Pretty Little Liars" natomiast oglądałam już dość dawno i niestety nie oglądałam go do końca, ale również dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobały :)

      Usuń

Copyright © 2016 oddam ci książkę , Blogger